web analytics
  • Själv har jag inte druckit mjölk sedan jag började kunna försvara mig själv, men jag kanske får tänka om. Coca-Cola ska lansera kolsyrad mjölk med fruktsmak, läser jag i Sydsvenskan och i ATL.

    Förhoppningarna finns i alla fall när den nya produkten nu lanseras på den amerikanska marknaden under namnet Vio. Drycken uppges smaka ”födelsedagsfest hos en isbjörn”.

    Den ska marknadsföras som en hälsodryck och säljs just nu i delikatessbutiker och naturlig mataffärer i New York, skriver ATL.

    Jag tror att uttrycket ”naturliga mataffärer” betyder affärer för ekomat, som är stort i USA.

    Andra bloggar om: ,

    Skrivet av av Carl @ 19:55

  • En Kommentar

    Kommentera

    E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

    Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.