Warning: Constant ABSPATH already defined in /customers/8/4/0/konsumenter.se/httpd.www/blogg/wp-config.php on line 22 Carls konsumentblogg » Blog Archive » SJ och Ryanair sämst på att ta hand om kunderna
  • Kvalitet 02.12.2010

    SJ, Ryanair och Försäkringskassan är sämst att ta hand om sina kunder, tillsammans med en rad tetekomoperatörer och energibolag. Bäst är Ica, IKEA och Länsförsäkringar. Det visar en undersökning från företaget Wednesday Relations, läser jag i SvD.

    Företaget har tillfrågat vd:ar samt marknads- och försäljningschefer i svenska företag med över 50 anställda.

    Resultaten förvånar knappast, är min reaktion. Det stämmer överens med andra undersökningar. Det som förvånar är att företagen i botten har funnits där under lång tid, utan att skärpa sig.

    Andra bloggar om: , ,

    Skrivet av av Carl @ 8:49

  • Lämna ett svar

    Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

    Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.